Tel:  *6642

קפסולה למכונת קפה דולצה גוסטו

1.48

האריזה מכילה 16 קפסולות

קטגוריה:

מכונות הקפה שינו את  הרגלי שתיית הקפה עבור צרכני קפה רבים בשל הכניסה אל הבתים הפרטיים. יצרני הקפה הבינו כי על מנת לסקרן את הקהל יש צורך בחידושים אשר יסעירו את החך של צרכני הקפה.

מכורים לקפה ומחפשים אחר החידושים האחרונים בתחום? הרשו לנו להציג בפניכם את קפסולה למכונת קפה דולצה גוסטו. מדובר בקפסולה מושלמת ההופכת את שתיית הקפה שלכם לחוויה בלתי נשכחת עבורכם.

 יצירת הרמוניה מושלמת

יצירת קפסולה למכונת קפה דולצה גוסטו פותחה במחשבה תחילה עבור קהל המחפש חוויה בלתי נשכחת בעת לגימת כוס הקפה. מדובר בשילוב של טכנולוגיה חכמה הכוללת את המבנה הייחודי של הקפסולה לבין עוצמה של מכונת קפה.

קפסולה חכמה המווסתת את המכונה בהתאם לסוג המשקה

בשנים האחרונות בעקבות ההתפתחות בתחום חובבי הקפה התעוררו לבוקר חדש הכולל שתיית קפה באופן שטרם הכירו. מה הכוונה? מכונת הקפה והקפסולה משלימות אחת את השנייה- מכונת הקפה מספקת לחץ משאבה בעוצמה של 15 בר ואילו הקפסולה מווסתת את הלחץ בהתאמה לסוג המשקה המבוקש.

 נניח וברצונכם ללגום כוס אספרסו הרי נדרש לחץ גבוה ואילו אם יש לכם רצון ללגום כוס קפוצינו הרי חשוב מאד להפעיל לחץ עדין יותר. כך או אחרת, הקפסולות השונות מעצבות בהתאם לסוג המשקה.

 אייס  קפה או אספרסו

הקפסולות החדשות מגיעות במגוון רחב של טעמים ומאפשרות לחובבי הקפה לבחור את הטעם האהוב עליהם. אייס קפה או אספרסו? מהיום תוכלו לבחור את הטעם המתאים עבורכם וליהנות מטעמו של קפה משובח.

תשלום מאובטח

לא מתחשק לכם לצאת מהבית? כיום ניתן להזמין קפסולות באתרי אינטרנט.

ברצונכם להזמין מספר קפסולות באמצעות אתר האינטרנט? אין כל בעיה. בשנים האחרונות בשל ההתפתחות בתחום ניתן לראות אתרים רבים המאפשרים לבצע את ההזמנה באמצעות תשלום מאובטח. משמעות הדבר כי אתם לא צריכים לדאוג ויש ביכולתם להשאיר את פרטי כרטיס האשראי שלכם ולא לחשוש מהעובדה כי מישהו עשוי לגלות את פרטי כרטיס האשראי שלכם. באמצעות חווית קנייה בטוחה תהיה לכם האפשרות ליהנות מקפה משובח.

 

חוות דעת


אין עדיין חוות דעת.

Be the first to review “קפסולה למכונת קפה דולצה גוסטו”


דילוג לתוכן