Tel:  *6642

מיני בר BLUE

2,490.00

בלו הוא מיני בר  יפהפה שיכול להוות תוספת נחמדה לכל עסק, משרד או מטבח

מיני בר BLUE

אם גם אתם אוהבים את כוס הקפה שלכם רותחת או לחילופין את המים שלכם קרים, הרי אתם זקוקים למים איכותיים. בסופו של דבר, אין מי מאיתנו שלא זקוק למים אך לא כולם דואגים לרכוש את המים באיכות הטובה ביותר. באמצעות הצבה של מיני בר ניתן לדאוג לצרכים שלכם באמצעות פתרון פשוט ויעיל.

הפתרון המושלם למשפחה שלכם

רכישת מיני בר מאפשרת לכם ליהנות משתיית מים לכל בני המשפחה ללא צורך לסחוב בקבוקי מים או להחליף גלוני מים כבדים. המתקן מחובר לצינור המגיע לברז ובעזרת נורה  המים עוברים תהליכים של סינון. התוצאה היא שתיית מים טעימים ונקיים יותר

מהן החידושים האחרונים בתחום

אם בעבר הורגלנו לראות מתקנים גדולים  אשר לא ממש מעוצבים בצורה מושכת את העין, כעת בעת בחינה של מתקנים חדשים ניתן לראות את ההבדל החל בתחום. אילו חידושים ניתן לראות ?ראשית כל הדבר הראשון הנראה לעין הוא גודל המכשיר- אם בעבר היה ניתן לראות מכשיר גדול, הרי כעת ניתן לראות מכשירים קטנים יותר. שנית ניתן לראות מכשירים המגיעים עם צבעים שונים לבחירתם. ולבסוף ניתן לראות את השילוב היפה של המכשיר במקומות שונים.

 שינוי לוח הבקרה

דבר נוסף אשר כדאי להתעכב עליו זה לוח הבקרה אשר עבר שינוי. כיום מסך התצוגה והמקשים מאפשרים לכם לשלוט על הנעשה ועל העדפות שלכם החל מטמפרטורה ועד לכמות המים. מעוניינים להחליף את צלילי המקשים? ניתן לעשות זאת בהחלט. מה עוד? מדובר על חלק קטן ממה שיש לחברות השונות להציע באשר לסוגים השונים.

לא רק העיצוב האלגנטי התווסף לבר המים, גם על לוח הבקרה הנוח כדאי להתעכב כמה דקות. מסך התצוגה והמקשים מאפשרים לכם שליטה מלאה על העדפות המים שלכם. איזו טמפרטורה אתם מעדיפים? מהי כמות המים שבה אתם עומדים להשתמש? רוצים להחליף את צליל המקשים? אופציות אלה הן רק חלק קטן מהאפשרויות שמתקן מיני בר מים חדש יאפשר לכם.

יתרונות של מיני בר blue

מעונינים לרכוש מיני בר בלו? הנה מספר יתרונות מרכזיים:

  • מתקן סגור: בדומה למכונת אספרסו גם מיני בר הנ”ל מגיע עם מתקן סגור. המיני בר מאפשר עבודה עם מים חמים תוך אפשרות למזוג ברצף שש כוסות מים חמים בלי לשנות את הטמפרטורה.
  • מסנן פנימי: מיני בר כולל מסנן פנימי שמטרתו לסנן חלקיקים מעל 5 מיקרון וכן לטפל בבעיות טעם וריח.
  • מידות נוחות.
  • עיצוב מרהיב: המכשיר מגיע בעיצוב מרהיב.
  • החלפת צבע:  המיני בר מאפשר החלפת צבעים באמצעות ערכה של פנלים צבעוניים.
  • חיי מוצר ארוכים: חיבור הצנרת עשוי מנחושת מה שמבטיח חיי מוצר ארוכים ומאפשר קבלת מים חמים.
  • מים חמים וקרים: המיני בר מספק מים חמים וקרים בהתאם לבחירת הלקוח.

מחפשים מיני בר- השוו מחירים

מחפשים מיני בר? בהתחלת החיפושים חשוב מאד לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות על מנת למצוא את המיני בר במחיר המתאים לכם בדיוק כמו כפפה ליד. מכאן,  חשוב מאד להתייעץ עם מומחים להיכנס לאתרים השונים של החברות המציעות מיני בר ולערוך השוואה מסודרת על מנת למצוא את המיני בר המתאים שיאפשר לכם ליהנות משתיית מים.

מיני בר בלו  קומפקטי במיוחד.

היתרונות הגדולים שבו הוא שהצרכן יכול לבחור בעצמו את כמות המים שברצונו למלא בכוס, ולכן הוא חוסך במים. בנוסף, המיני בר הוא בעל מנגנון בטיחות וחוסך בחשמל.

יתרון נוסף הוא שהלקוח יכול להגדיר בעצמו את הכניסה למצב שינה, ושהמכשיר נכנס למצב זה בעצמו כאשר אינו פועל במשך זמן ממושך

כמו כן, מיני בר זה מגיע עם מכשיר מקטין לחץ ולכן יכול לעמוד גם בלחץ עבודה גבוה, דבר חשוב מאוד במשרדים ועסקים.

התקנה על ידי מתקין מוסמך של החברה  בתוספת תשלום של  290 ש”ח וכוללת סנן.

Size

S, M, L

חוות דעת


אין עדיין חוות דעת.

Be the first to review “מיני בר BLUE”


דילוג לתוכן